حرفهای عادی

Tuesday, March 6, 2012

ادای مسابقه

من از وقتی که سن و سالم کم بود دوست داشتم در مسابقات تلویزیون شرکت کنم و به همین دلیل بود که وقتی دانشگاه قبول شدم و اومدم تهران هر اطلاعیه و دعوتنامه ای که برا شرکت در مسابقات تلویزیون میدیدم پُر میکردم و میفرستادم تا اینکه بلاخره در ترم دوم دانشگاه به یه مسابقه ورزشی در شبکه سه  دعوت شدم و با اینکه اطلاعات ورزشیم خیلی کم بود ولی نخواستم این فرصت رو از دست بدم و در مسابقه شرکت کردم, مسابقه ای که "آقای کوتی" مجریش بود و از شانس خوبم, رقیبام از من هم بیغ تر بودند, طوری که  من با 4 پاسخ درست از 20 پرسش, اول شدم, ولی تهیه کننده برنامه اومد گفت:« اگه مسابقه با این نتایج  پخش بشه آبروریزی میشه وما باید امتیاز ها رو به تناسب بالا ببریم» و قرار شد مسابقه  رو دوباره اجرا ( نه برگزار) کنیم و از ما خواستن که ادا مسابقه رو در بیاریم و با ترکیب(میکس) مسابقه واقعی با مسابقه تقلبی برنامه ای ساختن که هر کس میدید فکر میکرد که اطلاعات ورزشی ما خیلی بالاست و در پایان  من 18 پاسخ درست به  20 پرسش دادم و رقیبام هم به تناسب امتباز مسابقه واقعی 17, 16و 16 پاسخ درست دادند و به ترتیب دوم, سوم و چهارم شدند.

No comments:

Post a Comment