حرفهای عادی

Wednesday, June 19, 2013

شناخت

قانون طلایی lady is first  تو انتخابات به صورت کامل مشاهده میشد, اول خانمها رای ها رو می نوشتند و بعد آقایون؛ البته اشتباه نکنید, از روی احترام نبود بلکه از روی نیاز بود, تقریبا هیچ مردی خودکار به همراه نداشت اما خانمها همه اشون از همون دم در خودکارشون رو از تو کیفشون در اورده بودند و آماده رای دادن بودند؛ کنار صندوق منتظر موندم تا خانمی که کنارم داشت رای مینوشت, برگه اش رو پر کرد و ازش خواهش کردم خودکارش رو به من قرض بده تا من هم رایم رو بنویسم, شروع کردم لیست شورای شهر رو پر کردن, همینجوری که مینوشتم دیدم همسرش منتظره تا نوشتن من تموم بشه و خودکارشون رو پس بگیرن, یه نگاهی به ساعتش کرد و به شوخی گفت: « اگه برگه ات رو کامل پر کردی و دیگه توش جا نیست, می تونی از پشت برگه هم استفاده کنی» منم خیلی خونسرد بهش گفتم: « الان تموم میشه, باید کامل پر کنیم چون هر یه جای خالی که تو لیست بمونه, مثل اینه که یه رای به حسین رضا زاده داده باشیم!!!» اون هم زود جواب داد: « مگه حسین رضا زاده چِشه؟ من از 31 جای خالی, فقط به حسین رضا زاده رای دادم چونکه اصولا آدمی نیستم که به کسایی که نشناسم رای بدم و تنها کسی که  از این لیست ها  میشناختم فقط حسین رضا زاده بود!!!!»
پ.ن : و اینگونه شد که حسین رضا زاده به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر انتخاب شد.

No comments:

Post a Comment