حرفهای عادی

Friday, February 22, 2013

برنامه ریزی

اصولا شیر یا خط نقش مهمی تو زندگی ما ها داره, باید همین جا اعتراف کنم خیلی از موفقیت هام رو مدیون سکه های بودم که وقتی پرتاب کردم تا زمین بیاد تو مسیرش به جای من فکر کرد, تحلیل کرد, گزینه هام رو بررسی کرد و خلاصه به جای من تصمیم گرفت, شاید فکر کنید که من یه آدم خرافاتی هستم, نه اصلا هم خرافاتی نیستم, وقتی میبینم "تحلیل", "برنامه ریزی", "درس خوندن", "کار زیاد کردن", "حتی پاچه خواری" و.... اثر خیلی ناچیزی در پیشرفت و موفقیت داره و به جاشون "شانس" حرف اول و آخر رو میزنه, برنامه ریزی و تحلیل رو وقت تلف کردن میدونم و به جای اینکه انرژی و کلسیم های مغزم رو مصرفِ "فکر کردن" کنم, با شیر یا خط تصمیم میگیرم, شاید بپرسید مگه میشه, براتون یه مثال میزنم تا موضوع کمی روشن بشه؛ همین الان یه سری میگن 8 اسفند ایران با 5+1 توافق میکنه, یه سری میگن توافقی در کار نیست, من که از تحلیل ها چیزی نتونستم بفهمم, رفتم شیر یا خط انداختم و به روش خودم یقین پیدا کردم که توافقی در کار نیست و بر این اساس هم حقوق بهمن ماه ام رو میرم و سکه میخرم, البته همونطور که بالا گفتم با این روش نه تنها ضرر نکردم, بلکه کلی هم سود کردم و اینه که اگه یه روز رئیس جمهور بشم, احتمالا سازمان مدیریت رو منحل میکنم و به جاش سازمان "شیر یا خط" تاسیس میکنم.....

No comments:

Post a Comment